هتل های کوش آداسی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 415
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 1139
بازدید ماه : 1760
بازدید سال : 4896
بازدید کلی : 121793

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1395
نظرات

هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه 

هتل 5 ستاره افِسوس پرنسس یکی از هتل های مجلل شهر کوشی آداسی ترکیه  است و تا مرکز این شهر هشت کیلومتر فاصله دارد. این هتل و ریزورت در دامنه کوه، در کنار باغ های سرسبز و مشرف به دریای اژه واقع شده است و به نوبه خود یک تفریحگاه مجلل محسوب می شود. هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه نزدیک شهر سلجوق قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی ازمیر 75 کیلومتر است که معادل یک ساعت رانندگی است. 
هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه جمعاً دارای 352 اتاق است که در تیپ های مختلفی همچون استاندارد، ویلایی، سوپریور، سوئیت های معمولی و اتاق های خانوادگی با یک یا دو اتاق خواب در اختیارگردشگران  تور کوش آداسی ترکیه  قرار می گیرد. 


امکانات هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه:

 سه آسانسور شیشه ای پانوراما در ساختمان مرکزی، استخر روباز بزرگ با تراس آفتاب، تخت خواب های مخصوص حمام آفتاب، استخرهای سرپوشیده، بوفه های عرضه مواد خوراکی. شش رستوران تخصصی  که در آنها غذاهای بین المللی، ایتالیایی، ترکی، دریایی، غذاهای آسیایی و غذاهای وینی عرضه می شود. همچنین  9 کافه، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، کافی نت، اسپا، امکانات پرداختن به انواع ورزش ها از قبیل تنیس، والیبال ساحلی، حمام ترکی، سونا، آیروبیک، ماساژ، مرکز مراقبت از پوست، مرکز بدنسازی، بیلیارد، سرگرمی های شبانه و موسیقی زنده ...همگی امکانات فراهم شده برای گردشگران تور کوش آداسی ترکی می باشد.

گردشگران تور کوش آداسی ترکیه که قصد رزرو هتل در کوش آداسی ترکیه را دارند با توجه به امکانات بی نظیر هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه رزرو این هتل مجلل را در نظر داشته باشند.

 

هتل بلمار کوش آداسی.gif.gif.gif.gif

هتل بلمار کوش آداسی یک هتل 4 ستاره در ساحل زیبای کوش آداسی برای مسافران تور کوش آداسی است. هتل بلمار کوش  آداسی دارای خدمات مخصوصی مانند ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، پذیرش شبانه روزی و شیشه‌های دوجداره و دیوارهای عایق صدا است. این امکانات، هتل بلمار کوش آداسی را به مکانی امن برای استراحت و گذران تعطیلات برای مهمانان تور کوش آداسی تبدیل کرده است. هتل بلمار کوش آداسی در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی قرار گرفته است و به همین دلیل از دیوارها و در و پنجره عایق صدا در این هتل استفاده شده است. فقط 650 متر از لابی هتل تا ساحل دریای اژه فاصله است. برای رفت و آمد به شهر، از ایستگاهی که در دویست متری هتل بلمار کوش آداسی قرار گرفته است می‌توان استفاده کرد.

belmare1.jpg

هتل بلمار کوش آداسی دارای 91 اتاق مجزا است که همه آنها به تهویه هوا، و بالکن اختصاصی مجهز برای مسافران تور کوش آداسی هستند. ساختمان هتل بلمار کوش آداسی سه طبقه است و بالکن‌های آن دارای شیشه مخصوصی هستند که جلوی  دید از بیرون را می‌گیرند. هتل بلمار کوش آداسی دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. به همراه سونا و اتاق بدنسازی است. رستوران هتل بلمار کوش آداسی به صورت اچ بی هستند. به این معنا که صبحانه رایگان و سلف سرویس است. و از بین ناهار یا شام، یکی به انتخاب مسافر رایگان حساب خواهد شد.

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

Belmare-Hotel-1.jpg

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-309ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-189ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی در ۷۱ کیلومتری شهرستان آیدین مرکز استان آیدین قرار داشته و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. این هتل در سال 1990 ساخته شده است ولی درسال 2012 بازسازی شده است. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب برای مسافران تور کوش آداسی می باشد. وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. در باغ هتل مهمانان تور کوش آداسیمیتوانند استراحت کنند. ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد شرکت کنند.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. گردشگران تور کوش آداسی که قصد رزرو این هتل را دارند یکی از بهترین هتل ها 3 ستاره نسبت به امکانات و خدمات هتل میباشد.

-وست-آدا-این-کوش-آداسی.JPEG

-وست-آدا-این-کوش-آداسی-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

  • ریلکسیشن با ماساژ,محیط سیگار ممنوع,تراس,پذیرش و ترخیص اختصاصی,اتو کشیدن البسه,اتاق ماه عسل,آبگرم و مرکز ماساژ,انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان,خدمات کپی و ارسال فکس,خشکشویی,نظافت اتاق,استخر سرباز (فصلی),کافی شاپ,کوه نوردی,مجهز به آسانسور,صرف صبحانه در اتاق,حمام مخصوص ترکی و بخار,شیرجه,حمام مخصوص ترکی,تحویل سریع اتاق,سالن غذا خوری,اتاق های ویژه معلواین,سالن زمین تنیس روی میز,تراس برای حمام آفتاب,باشگاه بیلیارد,تبادل ارز,آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,لاندری,زمین بازی کودکان,تعمیر و واکس کفش,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,منوهای رژیمی و....

-وست-آدا-این-کوش-آداسی-3.jpg

-وست-آدا-این-کوش-آداسی-6.jpg

-وست-آدا-این-کوش-آداسی-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی.gif.gif.gif.gifLuana Santa Maria Hotel Kusadasi

هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان ميباشد . موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است . اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش برای مسافران تور کوش آداسیمیباشند . خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد . اين هتل داراي 168 اتاق مي باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کوش آداسی است و مسافرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را به عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرند. هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی به وسایل نقلیه عمومی میباشد.

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-4.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا_کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی

اتاقهای پاک و بدون سیگار,دوچرخه (رایگان),لباسشویی,فکس و کپی ,پذیرش شبانه روزی,روزنامه,اتاق و امکانات برای معلولین,گاوصندوق,انبار بار و چمدان,تهویه,تریا,گرمایش,منطقه بدون سیگار,آسانسور,بار,کافی شاپ,مینی بار,سالن بازی کودکان,زمین تنیس,باشگاه بدنسازی,رم سرویس,تاکسی سرویس و....

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-5.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-3.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی .gif.gif.gif Suhan Seaport Hotel Kusadasi

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی یکی از معروف ترین هتل ها در قسمت جنوبی دریای اژه است و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها چشم انداز فوق العاده ای از دریا دارند. این هتل امکانات رفاهی خوبی را با قیمت عالی و در مکانی بسیار خوب در اختیار مسافران تور کوش اداسی قرار می دهد. همه اتاق ها دارای بالکن و امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، سشوار و سیستم تهویه هستند. هتل سوهان سی پورت کوش آداسی در مرکز شهر کوش آداسی و نزدیک ساحل خانم‌ها قرار دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و به راحتی می‌توان به ساحل دریا دسترسی داشت. هتل سوهان سی پورت کوش آداسی دارای 80 اتاق است که 72 اتاق ان استاندارد و 8 اتاق باقی مانده نیز سوییت هستند. همه اتاق‌ها بالکن اختصاصی با منظره زیبای دریای اژه را دارند. برای این اتاق‌ها، حمام اختصاصی به علاوه وان و سشوار، مینی بار و تلویزیون و ماهواره در نظر گرفته شده است. سرویس پزشک 24 ساعته یکی از امکانات ویژه هتل سوهان سی پورت کوش آداسی است. استخر بزرگسالان و استخر کودکان، به علاوه خدمات ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، خشکشویی، اتاق بازی و فروشگاه مجهز در این هتلدر نظر گرفته شده اهند. برای ورزشکاران نیز، میز تنیس، دارت و بیلیارد در نظر گرفته شده است. خدمات رستورانی در هتل سوهان سی پورت کوش آداسی به صورت HB است. صبحانه رایگان به علاوه شام یا نهار رایگان (به انتخاب مسافر) است.

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی.jpg

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-6.JPEG

عکس ها و امکانات هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، پینگ پونگ، دارت، سونا، ماساژ، اتاق بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و...

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-1.JPEG

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-3.jpg

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-2.jpg

-سوهان-سی-پورت-کوش-آداسی-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی زمستان 95

تور کوش آداسی دی 95

تور کوش آداسی بهمن 95

تور کوش آداسی اسفند 95

تور کوش آداسی نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 210
موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود